Dag 23, zaterdag 12 september - op weg naar San Diego

14 september 2015 - San Diego, California, Verenigde Staten

Vandaag is reizen we naar San Diego. De eerste stop is bij een plek waar veel vrachtwagens stoppen en tanken.  Ook onze buschauffeur Willy tankt de bus, terwijl wij in de winkeltjes rondsnuffelen. Erg leuk zijn de hotdogs die je zelf kunt beleggen met sausjes en uitjes naar keuze.

De tweede stop is lunche pauze bij een foodcourt. We besluiten om bij de panda expres te eten. Dit is een fast food restaurant met Chinese gerechten. We zijn niet de enige van onze groep die daar eten. Na ons wc bezoek staan er ineens 8 Dutchies in de rij.

We bestellen een grote bord met noodle achtige dingen, orange and chilli chicken en nog een bordje met wat groentes. We eten dit samen en dat is meer dan genoeg.  Goeie lunch voor 9 dollar!

De bus rijdt verder en we zien het landschap veranderen in een echte zamd woenstijn. In de verte is de Mexicaanse grens te zien. Dit is gewoon een muur, een echte muur.

Na ruim twee uur rijden komen we aan bij een wallmart in de buurt van het hotel. We hebben drie kwartier te tijd om boodschapjes te doen richard en ik besluiten om alvast een sandwich in te slaan voor de lunch morgen, wat chips en wijn. Op het laatste moment bedenken we dat het wel makkelijk is om alvast wat avond eten mee te nemen. Dit wordt een kip salade, een magentron maaltijd pasta en vers gebakken hot wings.

Eenmaal in het hotel, nemen we een kijkje bij het hotel zwembad. Dit is niet heel groot, maar we besluiten toch even het water in te gaan.  Het nubbelbad is erg warm. Na een beetje zwemmen en drogen gaan we douche en genieten van onze avond maal en een lekker wijntje.

De volgende dag krijgen we dan eindelijk San Diego te zien.

Christina & Richard